برنامه «افق روشن» شبكه رادیویی سلامت، چهارشنبه - ششم دی، از «سواد تبلیغاتی» می گوید.
به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، «افق روشن» برنامه رادیویی است كه در قالبی گفت و گو محور سعی در تبیین موضوعات مرتبط با سلامت اجتماعی دارد و تلاش می كند تا در خصوص محیط زیست، حقوق شهروندی و .... به شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش اطلاع رسانی كند.
تبلیغات نقش مهمی در انتخاب های ما دارند، از پوشاك گرفته تا مواد غذایی كه مصرف می كنیم؛ اما تبلیغات حتی می تواند زندگی اجتماعی و جمعی ما را نیز دستخوش تغییر قرار دهند به ویژه زمانی كه قرار است برای آینده خود تصمیم بگیریم. در این شرایط تبلیغات می تواند میسر آینده ما را تغییر دهد؛ ولی كافی است سواد تبلیغاتی خودمان را ارتقاء دهیم.
با نزدیك شدن به كارزاهاری انتخاباتی و تشكیل پویش های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری سواد تبلیغاتی مردم بیش از هر زمان دیگر اهمیت پیدا می كند. در این راستا در برنامه «افق روشن» گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت، روز چهارشنبه - ششم دی، با حضور دكتر «محمد آقاسی» كارشناس حوزه افكار عمومی و دكتر «غلامرضا آذری» استاد علوم ارتباطات و عضو هیات علمی دانشگاه از سواد تبلیغاتی خواهیم گفت.
برنامه «افق روشن» به تهیه كنندگی «سهیلا باقری»، سردبیری و گویندگی «فاطمه شهبازی»، از ساعت 9:10 به مدت 45 دقیقه از موج FM ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.