رادیو، رسانه ای پیشرو در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی

همزمان با سال «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» معاونت صدای رسانه ملی تلاش نموده تا از ظرفیت برنامه های شبكه های رادیویی در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی استفاده كند.

1395/08/17
|
10:44

همزمان با نامگذاری سال 1395 به سال «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» توسط حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، معاونت صدای جمهوری اسلامی ایران از همان ابتدای سال تلاش نموده است تا از ظرفیت تمامی برنامه های شبكه های مختلف رادیویی در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی استفاده كند.
شبكه های مختلف رادیویی از ابتدای سال 95 كه توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)، به نام سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نام نهاده شد، تلاش كردند تا از ظرفیت تمامی برنامه های رادیویی در راستای تحقق این شعار استفاده كنند.
تولید 5856 تعداد برنامه در قالب 192884 دقیقه با حضور 4469 كارشناس در 12 شبكه رادیویی سلامت، ایران، فرهنگ، قرآن، تهران، پیام، جوان، ورزش، اقتصاد، نمایش، صبا، و گفتگو گویای این امر است.
بر این اساس، شبكه رادیویی سلامت در برنامه های «ره آورد»، «افق روشن»، «كوچه سلامت پلاك 102»، «به رنگ زندگی»، «خونه زندگی» و ... به تقویت نهاد خانواده دركشور، برنامه ریزی های اصلاح سبك تغذیه، امنیت غذایی در سند چشم انداز، ارتقای شاخص های سلامت، توسعه ورزش همگانی و پیوست سلامت، نیازهای حمایتی صنعت داروسازی، تامین داروهای سالم، تجمیع صتدوق های بیمه، یكپارچگی بیمه های پایه درمان، بررسی سیاست های مقابله با قاچاق دارو، برنامه های توسعه كشور برای كاهش تلفات رانندگی، تخریب محیط زیست، توسعه كشاورزی ارگانیك، توسعه ی فناوری هسته ای و نقش آن بر سلامت و.... پرداخته و می پردازد.

دسترسی سریع