نمایش خاك ها سرباز هستند با موضوعات حوزه سلامت شماره تماس: 22021954 شماره تلفن گویا: 27860102 شماره پیامك: 30000102 7 سال پیش
نمایش خاك خدا- قسمت 02 پیرامون موضوعات سلامت شماره تماس: 982122021954+ شماره تلفن گویا: 982127860102+ شماره پیامك: 9830000102+ 5 سال پیش
نمایش خاك خدا- قسمت 03 پیرامون موضوعات سلامت شماره تماس: 982122021954+ شماره تلفن گویا: 982127860102+ شماره پیامك: 9830000102+ 5 سال پیش
نمایش خاك خدا- قسمت 05 پیرامون موضوعات سلامت شماره تماس: 982122021954+ شماره تلفن گویا: 982127860102+ شماره پیامك: 9830000102+ 5 سال پیش
نمایش خاك خدا- قسمت 04 پیرامون موضوعات سلامت شماره تماس: 982122021954+ شماره تلفن گویا: 982127860102+ شماره پیامك: 9830000102+ 5 سال پیش
نمایش خاك خدا- قسمت 01 پیرامون موضوعات سلامت شماره تماس: 982122021954+ شماره تلفن گویا: 982127860102+ شماره پیامك: 9830000102+ 5 سال پیش
سیاه، سپید، خاكستری چگونه میتوان با توسل به اخبار انتخاباتی رسانهها تصمیم گیری كرد؟ با حضور دكتر امیر سپنجی(دكترای ارتباطات) 7 سال پیش
سیاه، سپید، خاكستری(تكرار) چگونه میتوان با توسل به اخبار انتخاباتی رسانهها شناخت پیدا كرد؟ با حضور دكتر امیر سپنجی(دكترای ارتباطات) 7 سال پیش
سیاه، سپید، خاكستری اخلاق شهروندی را در بازنشر اخبار و اطلاعات انتخابات رعایت كنیم. با حضور دكتر امیر سپنجی(دكترای ارتباطات) 7 سال پیش
سیاه، سپید، خاكستری(تكرار) اخلاق شهروندی را در بازنشر اخبار و اطلاعات انتخابات رعایت كنیم. با حضور دكتر امیر سپنجی(دكترای ارتباطات) 7 سال پیش
سیاه، سپید، خاكستری سواد رسانهای امكانی برای تجهیز در برابر تهدیدهای رسانهای در انتخابات با حضور دكتر امیر سپنجی(دكترای ارتباطات) 7 سال پیش
سیاه، سپید، خاكستری(تكرار) فرصتها و تهدیدهای فضای سایبری در انتخابات پیش رو با حضور دكتر امیر سپنجی(دكترای ارتباطات) 7 سال پیش
سیاه، سپید، خاكستری فرصتها و تهدیدهای فضای سایبری در انتخابات پیش رو با حضور دكتر امیر سپنجی(دكترای ارتباطات) 7 سال پیش
سیاه، سپید، خاكستری تاثیر شبكههای اجتماعی بر سبك زندگی سیاسی با حضور دكتر امیر سپنجی(دكترای ارتباطات) 7 سال پیش
سیاه، سپید، خاكستری(تكرار) تاثیر شبكههای اجتماعی بر سبك زندگی سیاسی با حضور دكتر امیر سپنجی(دكترای ارتباطات) 7 سال پیش
سیاه، سپید، خاكستری مرز عوام فریبی و تبلیغ معتبر و متناسب كجاست؟ با حضور دكتر امیر سپنجی(دكترای ارتباطات) 7 سال پیش
سیاه، سپید، خاكستری(تكرار) مرز عوام فریبی و تبلیغ معتبر و متناسب كجاست؟ با حضور دكتر امیر سپنجی(دكترای ارتباطات) 7 سال پیش
سیاه، سپید، خاكستری اعتبار سنجی پیامهای تبلیغی و فیلمها از كجا آغاز میشود؟ با حضور دكتر امیر سپنجی(دكترای ارتباطات) 7 سال پیش
سیاه، سپید، خاكستری با راه و رسم ترویج سواد رسانهای در خانواده آشنا شویم. با حضور دكتر امیر سپنجی(دكترای ارتباطات) 7 سال پیش
سیاه، سپید، خاكستری(تكرار) با راه و رسم ترویج سواد رسانهای در خانواده آشنا شویم. با حضور دكتر امیر سپنجی(دكترای ارتباطات) 7 سال پیش
سیاه، سپید، خاكستری در مواجهه با شعارهای تبلیغی كالاها، پرسشگر باشیم. با حضور دكتر امیر سپنجی(دكترای ارتباطات) 7 سال پیش
سیاه، سپید، خاكستری(تكرار) در مواجهه با شعارهای تبلیغی كالاها، پرسشگر باشیم. با حضور دكتر امیر سپنجی(دكترای ارتباطات) 7 سال پیش
سیاه، سپید، خاكستری شعارهای تبلیغی كالاها، بزرگنمایی یا معرفی واقعی كالاها؟ با حضور دكتر امیر سپنجی(دكترای ارتباطات) 7 سال پیش
سیاه، سپید، خاكستری(تكرار) شعارهای تبلیغی كالاها، بزرگنمایی یا معرفی واقعی كالاها؟ با حضور دكتر امیر سپنجی(دكترای ارتباطات) 7 سال پیش
سیاه، سپید، خاكستری شعارهای تبلیغی كالاها، تبلیغ كالا یا سودجویی؟ با حضور دكتر امیر سپنجی(دكترای ارتباطات) 7 سال پیش
سیاه، سپید، خاكستری(تكرار) شعارهای تبلیغی كالاها، تبلیغ كالا یا سودجویی؟ با حضور دكتر امیر سپنجی(دكترای ارتباطات) 7 سال پیش
سیاه، سپید، خاكستری(تكرار) چگونه برنامههای ماهوارهای را ارزیابی كنیم؟ با حضور دكتر امیر سپنجی(دكترای ارتباطات) 7 سال پیش
سیاه، سپید، خاكستری چگونه برنامههای ماهوارهای را ارزیابی كنیم؟ با حضور دكتر امیر سپنجی(دكترای ارتباطات) 7 سال پیش
سیاه، سپید، خاكستری من یك تماشاگر هوشمند برنامههای ماهوارهای هستم. با حضور دكتر امیر سپنجی(دكترای ارتباطات) 7 سال پیش
سیاه، سپید، خاكستری(تكرار) من یك تماشاگر هوشمند برنامههای ماهوارهای هستم. با حضور دكتر امیر سپنجی(دكترای ارتباطات) 7 سال پیش
سیاه، سپید، خاكستری رسانههایی كه تلاش میكنند ما را متقاعد كنند. با حضور دكتر امیر سپنجی(دكترای ارتباطات) 7 سال پیش
سیاه، سپید، خاكستری(تكرار) رسانههایی كه تلاش میكنند ما را متقاعد كنند. با حضور دكتر امیر سپنجی(دكترای ارتباطات) 7 سال پیش
سیاه، سپید، خاكستری(تكرار) من برنامههای شبكههای ماهوارهای را با هوشیاری انتخاب میكنم. با حضور دكتر امیر سپنجی(دكترای ارتباطات) 7 سال پیش
سیاه، سپید، خاكستری(تكرار) من مخاطب منفعل شبكههای ماهوارهای نیستم. با حضور دكتر امیر سپنجی(دكترای ارتباطات) 7 سال پیش
سیاه، سپید، خاكستری هدفی كه شبكههای ماهوارهای نشانه میروند. با حضور دكتر امیر سپنجی(دكترای ارتباطات) 7 سال پیش
سیاه، سپید، خاكستری مخاطب هشیار و با سواد(درگیر رسانه شدن) با حضور دكتر امیر سپنجی(دكترای ارتباطات) 7 سال پیش
سیاه، سپید، خاكستری(تكرار) مخاطب هشیار و با سواد(درگیر رسانه شدن) با حضور دكتر امیر سپنجی(دكترای ارتباطات) 7 سال پیش
سیاه، سپید، خاكستری مخاطب هشیار و با سواد(هدفمندی یا قصدمندی) با حضور دكتر امیر سپنجی(دكترای ارتباطات) 7 سال پیش
سیاه، سپید، خاكستری(تكرار) مخاطب هشیار و با سواد(هدفمندی یا قصدمندی) با حضور دكتر امیر سپنجی(دكترای ارتباطات) 7 سال پیش
سیاه، سپید، خاكستری(تكرار) مخاطب هشیار و با سواد(گزینشگری و سواد رسانه) با حضور دكتر امیر سپنجی(دكترای ارتباطات) 7 سال پیش
سیاه، سپید، خاكستری مخاطب هشیار و با سواد(نفع گرایی و سواد رسانهای) با حضور دكتر امیر سپنجی(دكترای ارتباطات) 7 سال پیش