برنامه انتخاباتی «سیاه،سفید، خاكستری» شبكه رادیویی سلامت، این هفته (16 الی 22 اردیبهشت ماه) به موضوعاتی همچون اعتبار سنجی پیامهای تبلیغی، شعارهای تبلیغی و ... خواهد پرداخت.
به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، در ویژه برنامه «سیاه، سفید، خاكستری» مخاطبان با مفهوم سواد رسانهای آشنا میشوند تا امكان قدرت تحلیل اخبار و رویدادهای منتشر شده در رسانهها اعم از تصویری، صوتی، مكتوب و همچنین اطلاعات و اخبار منتشر شده در شبكههای اجتماعی برایشان فراهم شود.
موضوعات این ویژه برنامه رادیویی، طی هفته جاری به شرح زیر است:
شنبه ـ 16 اردیبهشت ماه؛ با حضور امیر سپنجی، دكترای ارتباطات؛ موضوع: اهداف رسانهای از واقعیت تا دروغ!
یكشنبه ـ 17 اردیبهشت ماه؛ با حضور امیر سپنجی، دكترای ارتباطات؛ موضوع: شعارهای تبلیغی كالاها، تبلیغ كالا یا سودجویی؟
دوشنبه ـ 18 اردیبهشت ماه؛ با حضور امیر سپنجی، دكترای ارتباطات؛ موضوع: شعارهای تبلیغی كالاها، بزرگنمایی یا معرفی واقعی كالاها؟
سه شنبه ـ 19 اردیبهشت ماه؛ با حضور امیر سپنجی، دكترای ارتباطات؛ موضوع: در مواجهه با شعارهای تبلیغی كالاها، پرسشگر باشیم.
چهارشنبه ـ 20 اردیبهشت ماه؛ با حضور امیر سپنجی، دكترای ارتباطات؛ موضوع: با راه و رسم ترویج سواد رسانهای در خانواده آشنا شویم.
پنجشنبه ـ 21 اردیبهشت ماه؛ با حضور امیر سپنجی، دكترای ارتباطات؛ موضوع: اعتبار سنجی پیامهای تبلیغی و فیلمها از كجا آغاز میشود؟
جمعه ـ 22 اردیبهشت ماه؛ با حضور امیر سپنجی، دكترای ارتباطات؛ موضوع: مرز عوام فریبی و تبلیغ معتبر و متناسب كجاست؟
این برنامه انتخاباتی كاری از گروه بهداشت روان رادیو سلامت به تهیه كنندگی «ساریا چهری» است كه به منظور بررسی اهمیت انتخاب كردن و انتخاب در زندگی به طرح و بررسی مسائل و دغدغه هایی كه با موضوع انتخاب در ارتباط هستند، خواهد پرداخت.
هدف این برنامه رادیویی در كنار آشنایی شنوندگان با مفهوم سواد رسانهای، آشنایی با كاركرد رسانهها در زمینهها و حوزههای مختلف است.
یادآور می شود، ویژه برنامه انتخاباتی «سیاه، سفید، خاكستری» از یكم اردیبهشت ماه ساعت 11:50 به مدت 10 دقیقه با تكرار پخش در ساعت 2:30 از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.