صبح و زندگی (گروه سلامت اجتماعی) شنبه تا پنج شنبه (یك هفته در میان) از ساعت 07:05 به مدت 80 دقیقه

رادیو سلامت

صبح و زندگی(سلامت اجتماعی)

چگونه در تابستان ورزش كنیم؟

بهترین زمان ورزش در فصل تابستان صبح زود یا عصر می باشد، بهتر است برای ورزش لباس آزاد بپوشید و به مقدار كافی آب بنوشید.

1397/05/16
|
11:34

تمرین كردن در گرما می‌تواند آزار‌دهنده باشد. نه تنها خیس عرق خواهید شد، بلكه شاید بی حال هم بشوید. در این راهنما خواهید خواند كه چطور می‌توانید به بهترین شكل در گرما تمرین كنید.
تابستان زمان خوبی برای بیرون رفتن و خوش گذراندن در بیرون از خانه است. همچنین فصلی است كه خیلی‌ها سخت تمرین می‌كنند، فصلی است كه باید كلی وزنتان پایین بیاید. اما مشكلی كه وجود دارد این است كه با وجود گرما ورزش كردن برای شما سخت می‌شود. بیایید ببینیم چطور باید بر آن غلبه كنیم.
پیشنهاد می‌كنیم كه در طول تابستان، صبح زود ورزش كنید. در سراسر تابستان، صبح‌ها بسیار دلپذیرند، چرا كه گرما در پایین‌ترین حدش قرار دارد. بعلاوه بیرون رفتن برای دویدن در ساعات 6 یا 7 صبح، كاملا ایده آل است.
همچنین در مواردی كه فرصت ورزش كردن در صبح را ندارید، اواخر عصر نیز زمان مناسبی برای ورزش كردن است.
هنگامی كه لباس‌هایی سبك و آزاد به تن كنید، لباستان به بازتاب آفتاب كمك خواهد كرد و تمرین برایتان آسان‌تر خواهد شد. پارچه‌های نخی را انتخاب كنید، چرا كه بهتر از انواع دیگر عرق را جذب می‌كنند. می‌توانید شلوارك‌هایی سبك به پا كنید تا هنگام ورجه وورجه راحتی بیشتری داشته باشید.
همیشه ضد آفتاب بزنید، مهم هم نیست چه زمانی از روز باشد. كرم ضد آفتاب از شما در برابر اشعه‌های ماورای بنفش خورشید، كه بیشترین لطمه را به پوست وارد می‌سازند محافظت خواهد كرد

به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت برنامه "صبح و زندگی" كاری از گروه اجتماعی به تهیه كنندگی سیما غفاری هجدهم مرداد ماه در ساعت 7:05 با حضور دكتر مردانی(متخصص طب ورزشی) به موضوع ورزش در فصل تابستان می پردازد.

دسترسی سریع
صبح و زندگی(سلامت اجتماعی)